Saturday, April 11, 2009

Sicknezz


















Di jaman sekarang ini, anak muda harus kritis.
Gw adalah anak muda yang kritis, dan benci kemunafikan.
TAPI.
Ada 1 mata kuliah yang MEMAKSA mahasiswa untuk bersikap munafik.
Dan bisa dengan mudah ditebak, gw benci bgt ma tuh mata kuliah.
Terserah deh apa yang orang bilang, tetep aja gw antipati.

Setiap mata kuliah itu digelar, gw ngerasa kaya suatu robot gagal yang bertingkah berdasarkan yang diperintah. Walopun yang diperintahkan itu ga banget, deh..

Yang paling gw benci adalah : gw (dan semua orang di kelas) pengecut.
Gw ga berani ngelawan tirani itu.
Mestinya gw mencontoh adek kelas gw yang dengan beraninya ngelawan itu tirani-osaurus.

hahh..jadi inget sebuah tembang dari Ms. Skye Sweetnam yang cerita tentang BT-nya jadi anak sekolahan..

Please welcome,






















BILLY S.
Wake up tired
Monday mornings suck
It's way too early to catch a bus
Why conform without a fuss?
Daddy, daddy no!
I don't wanna go to school!

I don't need to read Billy Shakespeare
Meet Juliet, or Napoleon
Feel for once what it's like to rebell now
I wanna break out lets go

Teachers treat us all like clones "Sit up straight, take off your headphones"
I dont blame them
They get paid
Money, money whoo!
Lotsa money, money whoo!

I don't need to read Billy Shakespeare
Meet Juliet, or Napoleon..
Feel for once what it's like to rebel now I wanna break out lets go

Get out, get out, get out, get out whoo!
To skip or not to skip, that is the question
Get out, get out, get out, get out whoo!

Feel for once what it's like to rebel now I wanna break out lets go Get out, get out, get out, get out Get out, get out

No comments: